E-poe klienditeenindus: +372 614 0207 E-R 9-17 Müügisaal ja laod on avatud E-L 10-20, P 10-19
Kontaktid

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas saada Aatriumi püsikliendiks?

Püsikliendiks on võimalik ennast registreerida e-poes või meie kaupluses. Mugavamaks haldamiseks on püsikliendikaardi asemel kasutusel ID-kaart.

Püsikliendile kehtivaid soodustusi saad vaadata siit!

Kuidas käsitleb Aatrium minu poolt antud andmeid?

Kõiki Aatrium Sisustuskaubamaja külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ning neid ei avaldata kolmandatele osapooltele.

Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist Aatrium Sisustuskaubamaja andmebaasist.

Tutvu Aatrium Sisustuskaubamaja andmetöötluspõhimõtetega siin!

Kuidas ma saan e-poes tooteid tellida?

Kui oled välja valinud enda jaoks sobiva toote vajuta nuppu "Lisa ostukorvi".

Ostukorvis olevaid tooteid on võimalik hiljem muuta ja kustutada. Muutuste salvestamiseks vajuta nuppu "Uuenda ostukorv".

Ostu vormistamiseks tuleb sisestada vastavalt tarnemeetodile vajalik info ning seejärel ostu eest tasuda. Makstes pangalingiga vajuta kindlasti peale makse sooritamist „Tagasi kaupmehe juurde“.

Millised on kauba eest tasumise võimalused?

Aatriumi e-poes on võimalik kauba eest tasuda arvega, pangalingi kaudu, järelmaksuga või kinkekaardiga.

Täpsemate maksetingimustega tutvu siin!

Kui palju maksab toote transport koju või pakiautomaati?

Hinnakiri piirkonniti: 

  1. Tallinna linn ja Harjumaa 39€ 
  2. Tartu linn ja Pärnu linn 39€
  3. Raplamaa, Läänemaa Järvamaa, Lääne-Virumaa, Tartumaa, Pärnumaa 49€
  4. Ida-Virumaa, Jõgevamaa, Viljandimaa, Saaremaa 62€
  5. Valgamaa, Põlvamaa, Võrumaa, Hiiumaa 75€
  6. Suuremate koguste puhul võib transpordi hind muutuda (nt. 5 kontinentaalvoodit, 3 diivanit vms).

Transport Smartposti pakiautomaati üle Eesti 3.90€.

Transport Smartposti kulleriga üle Eesti 12€.

Täpsemate transporditingimustega saab tutvuda siin!

Kuidas on tooted pakendatud?

Enamusel juhtudel on tooted pakendatud juba tootjate poolt detailidena, et vähendada transpordil kahjustuste tekkimist.

Millal saan oma toote kätte?

Anname endast parima, et teie tellitud mööbel jõuaks teieni õigeaegselt. Tarneajaga toodete puhul, lisandub toote tarneajale kulleri transpordi aeg (nt kui toote tarneaeg on 1-2 nädalat, siis see tähendab, et kaup jõuab Aatriumi lattu selle aja sees. millele lisandub veel kulleri veo aeg).

Tellimuse täitmise aeg sõltub Sinu poolt välja valitud kaupadest. Laos olevad kaubad saadame välja tellimusele järgneva tööpäeva jooksul ning teistel kaupadel on orienteeruv tarne aeg märgitud toote juurde. Märge laos tähendab, et tooted asuvad Eestis Tallinna laos.

Täpsema aja teatame Sulle telefoni või e-posti teel hiljemalt kolme tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist.

Nädalavahetusel esitatud tellimused käsitletakse uue nädala esimesel tööpäeval.

Kui kaup on komplekteeritud ja valmis väljastamiseks, saadame Teile vastavasisulise emaili.

Kas mul on võimalik toodet broneerida?

Ilma ettemaksuta on Sul toodet võimalik broneerida maksimaalselt 5-ks tööpäevaks ning tarneaja arvestust alustatakse ettemaksu laekumisel.

Kas müügisaali näidist on võimalik osta?

Reeglina me müügisaali näidiseid ei müü, va juhul kui on tegemist tootega mis läheb sortimendist välja.

Kas ma saan teha tellimuse firma nimele?

Jah, vormistades tellimust tuleb linnukesega märkida kast "Vormistan ostu ettevõtte esindajana" ning esitama lisaks tavapärastele andmetele ka firma käibemaksunumbri ning registrikoodi. Juriidilistele isikutele ei kehti kasutustingimustes toodud tarbijate õigused (näiteks kaupade 14-päevane tagastusõigus, 2-aastane pretensioonide esitamises on erisused jne).

Kas Aatriumi e-poes ja kaupluses kehtivad toodetele samad hinnad?

Aatriumi e-poes ja kaupluses võivad toodete hinnad erineda, kuid on reeglina samad.

Kas Aatriumil on olemas ka kinkekaart?

Aatriumil on olemas kinkekaardid teemade lõikes. Kinkekaardid on müügil Aatriumi kaupluses ja e-poes ning kinkekaart kehtib ühe aasta alates väljastamise kuupäevast. Kinkekaardiga saab tasuda mitmes jaos. Kinkekaart kehtib nii e-poes kui ka füüsilises poes. Kinkekaardi summa on vabalt valitav alates 10.-.

Kinkekaardid leitavad siit 

Kuidas valida nurgadiivani nurka?

Nurgadiivanite kirjelduses olev nurk on diivanile otse vaadates olev nurk. Ehk kui soovite, et istudes oleks nurk vasakul pool, siis tuleb valida parempoolse nurgaga diivan.

Kas te pakute ka mööbli montaaži võimalust?

Aatrium pakub mööbli montaaži võimalust. Montaaži korral ei paigaldata riiuleid seina ega teostata san. tehnilisi ega elektritöid.

Montaaži hinnad on järgnevad:

Öökapp/sahtliboks 36.-

Kontinentaalvoodi 60.-

Voodi 60.-

Kapp 1-uksega 36.-

Kapp 2-uksega 60.-

Kapp 3-uksega (küsi hinnapakkumist)

Kapp 4-uksega (küsi hinnapakkumist)

Kummut 1-osaline 48.-

Kummut 2-osaline 60.-

Diivanilaud 36.-

Söögilaud 36.-

Söögitoatool 24.-

Kontoritool 24.-

Kontorilaud 36.-

Riiul 36.-

Sektsioonkapp/puhvetkapp 144.-

Innovation Living diivan 60.-

Jalatsikapp 60.-

Kas pakute ka utiliseerimise võimalust?

Aatrium pakub utiliseerimise teenust koos tellimusega. Utiliseerime kõiki tooted, va suuri sektsioonkappe. Utiliseerimise hind on 20.- eseme kohta ning ühe tellimusega on võimalik utiliseerida kuni viis toodet. Utiliseerime ainult samaväärse toote mis tellimuses on ( kui tellite diivani, siis saab utiliseerida diivani ).

Kas mul on võimalik tellimus tühistada?

Sul on võimalus tellimus tühistada, kui Sa ei ole veel tellitud kaupa kätte saanud - teavita meid sellest telefonil +372 614 0207  või e-posti teel e-pood@aatrium.ee

Kui ma ei ole kaubaga rahul, kuidas ma saan tooted tagastada?

E-poes kehtib 14-päevane toodete tagastamise õigus. 14-päevane tagastusõigus ei laiene jaekaupluses sooritatud ostule ja juriidilistele isikutele.

Toodete tagastamiseks tuleb meile esitada taganemisavaldus, kus on toodud tehingu info. Tagastatava kauba pakendamisega ja kauba tagastamisega seotud kulud kannab Ostja.

Täpsemad tagastustingimused on sätestatud e-poe kasutustingimustes! 

Kui pikk on tootele pretensioonide esitamise aeg?

Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuste eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul asja üleandmisest tarbijale. 

Toote  pretensiooni esitamise tunnuseks on Sulle ostu eest väljastatud arve.

Kas tooteid on võimalik osta ka järelmaksuga?

E-poes pakume hetkel AATRUMI, INBANK, LIISI, LHV ja ESTO järelmaksu võimalust.

Täpsemate järelmaksutingimustega on võimalik tutvuda siin!

Kuidas esitada pretensiooni/reklamatsiooni?

Reklamatsioonid palume esitada e-posti teel aadressil e-pood@aatrium.ee