E-poe klienditeenindus: +372 614 0207 E-R 9-17 Müügisaal ja laod on avatud E-L 10-20, P 10-19
Kontaktid

Tellimine ja maksmine

TELLIMINE

Tellimuse vormistamine

Olles välja valinud sobiva kauba, klikkige  "Lisa ostukorvi". Ostukorvis "Vaata korvi" lehel saate muuta kauba kogust, kirjutades halli kasti sobiv kogus. Muutuste salvestamiseks vajutage nuppu "Uuenda ostukorv". Kui soovite ostukorvi täiendada, vajutage nuppu "Jätkan ostlemist".
Tellima asumiseks klikkige "Ostukorvis" lingile "Vormista ost". 

1. TARNE
Sisestage tarneaadress, e-mail ja kontakttelefon. Valige sobiv tarnemeetod. Tarnemeetodi valik kuvatakse ostukorvi lisatud toodete põhjal ("Ise järgi", "Koju kätte", "SmartPost pakiautomaat" või "SmartPosti kuller"). Kui tarnemeetod on valitud, vajutage "Järgmine".

2. ÜLEVAADE JA MAKSMINE
Kui olete kõik vajaliku (eelpool loetletud) sisestanud, siis palun kontrollige veel kord kõiki andmeid paremas tulbas "Tellimuse ülevaade" ning valige makseviis, vajutades sobivale lingile ("Liisi järelmaks", "Swedbank", "SEB", "LHV", "Tasun arvega") ning seejärel "Vormista ost".

Kinkekaardiga tasumisel lisage tooted ostukorvi, sisestage andmed ja tarnemeetod. Makseviisi juures valige väli "Tasun kinkekaardiga", kuhu sisestate kinkekaardi numbri/koodi ning valige "Rakenda". Sealsamas saate kontrollida kinkekaardi saldot. Edasi liikuge ülevalpool kirjeldatud viisil.

Tellimuse täitmise tähtajad

Anname endast parima, et teie tellitud mööbel jõuaks teieni õigeaegselt.

Tellimuse täitmise tähtaeg sõltuvalt tellimusest 2 nädalat kuni 6 kuud. Kui tellitud kaubad on meie laos olemas, saame need Teile saata juba tellimusele järgneva tööpäeva jooksul. Täpse tarneaja teatame Teile telefoni või e-posti teel hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist. Nädalavahetusel esitatud tellimused käsitletakse uue nädala esimesel tööpäeval.

Kui tellimus on komplekteeritud ja valmis väljastamiseks, saadetakse Teile vastavasisuline email.

Tellimuse tühistamine

Teil on võimalus tellimus tühistada, kui te ei ole veel tellitud kaupa kätte saanud - teavitage meid sellest telefonil 506 2869 või e-posti teel e-pood@aatrium.ee

MAKSMINE

Kui te olete lisanud soovitud tooted ostukorvi, siis palun kontrollige veel kord kõiki andmeid  "Tellimuse ülevaade" alt ja valige sobiv makseviis.

  • Kauba eest on võimalik tasuda pangaülekande teel -  valides "Tasun arvega" . Märkige selgitusse tellimuse number. Ettemaks tuleb tasuda vähemalt 50% ulatuses.
  • Kauba eest on võimalik tasuda pangalingiga. Valige sobiv - SWEDBANK, SEB, LHV, Coop Pank, Citadele - seejärel klikkige "Vormista ost". Palume kasutada tellimusel märgitud VIITENUMBRIT. Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. 
  • Kauba eest on võimalik tasuda kinkekaardiga mitmes osas.
  • Kauba eest on võimalik tasuda järelmaksuga. Järelmaksu pakuvad: LHV, LIISI, ESTO ja INBANK. Lisaks Swedpank väikelaen. Kui järelmaksu partner annab taotlusele positiivse vastuse, vormistame tehtud tellimuse järelmaksule. Loe järelmaksu kohta ja tingimustest lähemalt siit.
  • Müügiarve väljastatakse peale kauba väljastamist emailile (juhul kui te ei ole saanud arvet, palume pöörduda e-pood@aatrium.ee)

NB! Teie tellimus tühistatakse, kui Te ei ole Tellimuse eest tasunud 5 päeva jooksul tellimuse vormistamise hetkest arvates.