E-poe klienditeenindus: +372 614 0207 E-R 9-17 Müügisaal ja laod on avatud E-L 10-20, P 10-19
Kontaktid

E-poe üldtingimused

1. Üldtingimused

1.1 Käesolevad e-poe kasutustingimused kehtivad Aatrium Sisustuskaubamaja AS e-poe füüsilistest isikutest klientidele.

1.2 Juriidilistel isikutel on samuti võimalik Aatriumi e-poest oste sooritada, kuid neile ei kehti kasutustingimustes toodud tarbijate õigused (näiteks kaupade 14-päevane tagastusõigus, 2-aastane pretensioonide esitamise õigus jne).

1.3 E-poe omanik ja müügilepingu sõlmija on Aatrium Sisustuskaubamaja AS (registrikood 10456706), asukohaga Pärnu mnt 238, Tallinn 11624 (edaspidi nimetatud „Aatrium“).

1.4 Aatriumil on õigus käesolevaid tingimusi muuta, teavitades sellest ostjaid Aatriumi veebilehel www.aatrium.ee.

1.5 Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.

1.6 E-poes kuvatud fotod on illustratiivsed, kaubad võivad tegelikkuses erineda fotol kujutatud kaupadest. Toote värvitoon võib erineda tegelikkusest kuvari seadete tõttu.

1.7 Aatriumi e-poe fotode, tekstide jm materjalide autoriõigus kuulub Aatriumile või tema koostööpartneritele.

1.8 Aatriumi e-poe fotode, tekstide või muude autoriõigusega kaitstud teoste ärilistel eesmärkidel kasutamine ei ole lubatud.

2. Kliendiks registreerimine

2.1 Kliendiks registreerimisel salvestatakse ostja andmed Aatriumi andmebaasi ning ei ole vaja igal ostul uuesti sisestada. 

2.2 Kliendiks registreerimisel on võimalik liituda Aatriumi püsikliendiprogrammiga, selleks tuleb ennast autoriseerida ID kaardi, Mobiil-ID või Smart ID-ga.

2.3 Tellimuse täitmiseks kogutavat informatsiooni ei väljastata kolmandatele osapooltele. Kogutavad andmed on:

  • nimi
  • aadress
  • e-mail
  • telefoninumber 

3. Hinnad, tellimuse vormistamine ja tasumine

3.1 Aatriumi kodulehel olevad toodete hinnad on eurodes.

3.2 Kõik hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.

3.3 Ostu saab vormistada külalisena või ennast kasutajaks registreerides.

3.4 Olles välja valinud sobiva kauba ja lisanud selle ostukorvi saate valida sobiva tarne- ja makseviisi.

3.5 Makseviisideks on:

3.5.1 Pangalink - valige pank, kust soovite ülekande teha.

Palume kasutada tellimusel märgitud viitenumbrit. Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”.

3.5.2 Ettemaksu arve alusel maksmisel märkige selgitusse tellimuse number. Tellimus jõustub alates 50% ettemaksu tasumisel. Meil on võimalik saata ka e-arve, see saadetakse peale kauba lähetamist.

3.5.3 Järelmaksuga – valides sobiva järelmaksu pakkuja. 

3.5.4 Broneering kehtib ettemaksuta 5 tööpäeva ja tarneaja arvestust alustatakse ettemaksu laekumisel.

3.5.5 Kaup väljastatakse peale ostusumma laekumist Aatirum Sisustuskaubamaja AS kontole.

3.5.6 Kui kaup on komplekteeritud ja valmis väljastamiseks, saadetakse Teile vastavasisuline email.

3.6 Müügiarve/e-arve saadetakse Teile peale kauba väljastamist.

3.7 Vajadusel on võimalik kauba kohaletoimetamise aadress määrata arve saaja aadressist erinevana.

3.8 Tasumata tellimused tühistatakse 5 päeva möödumisel tellimuse vormistamise hetkest.

3.9 Võimalus on tasuda ka kinkekaardiga

3.9.1 Kinkekaart kehtib maksevahendina vastavalt kaardi väärtuse summale, mida ei pea üra kasutama ühekorraga, vaid saab tasuda mitmes osas.

3.9.2 Kinkekaardid kehtivad 12 kuud alates ostmise päevast. Pärast kinkekaardi kehtivusaja lõppemist suletakse maksevõimalus ja kinkekaardil olevat kasutamata summat enam kasutada ei saa ning see ei kuulu tagastamisele.

3.9.3 Kinkekaarti ei vahetata rahaks. 

3.9.4 Kinkekaardi eest ei ole võimalik osta teist kinkekaarti.

3.9.5 Kui kinkekaardiga ost mõnel tehnilisel põhjusel ebaõnnestub, siis aktiveerub kaardi kood uuesti hiljemalt järgmiseks päevaks. Probleemide või küsimuste korral kirjutage aadressil e-pood@aatrium.ee

3.9.6 Kui kinkekaardiga ostu sooritades kaup tagastatakse, ei kanta raha kontole, vaid kantakse tagastatava toote summa väärtuses kinkekaardile tagasi (ka aegunud kinkekaardile). 

4. Kauba kättetoimetamine

4.1 E-poest tellitud kaupa on võimalik kätte saada ise kaubale järele tulles või valides ostukorvis meelepärase tarneviisi. 

4.2 Tarneviisid on: 

4.2.1 "Kulleriga koju" – Aatrium toimetab kauba tellimusel märgitud aadressile. Enne kauba väljasaatmist võetakse kulleri poolt Teiega ühendust kohaletoimetamise täpse aja kokku leppimiseks.

4.2.1.1 Kauba kättetoimetamine toimub alles pärast kogu Tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Aatriumi kontole. 

4.2.1.2 Transpordi hind kujuneb tellimusele märgitud aadressi alusel. Suuremate koguste puhul võib transpordi hind muutuda (nt. 5 kontinentaalvoodit, 3 diivanit vms). 

4.2.1.3 Kaup toimetatakse üle Eesti tellijale esikusse.

Transpordi hinnakiri piirkonniti:

Tallinn ja Harjumaa 39€

Tartu linn ja Pärnu linn 39€

Tartumaa, Pärnumaa, Raplamaa, Läänemaa, Järvamaa, Lääne-Virumaa 49€

Ida-Virumaa, Jõgevamaa, Viljandimaa, Saaremaa 62€

Valgamaa, Põlvamaa, Võrumaa, Hiiumaa 75€ 

4.2.2 "Ise järgi" - Tellimuse komplekteerimisest teavitame teid. Tellitud kaubad saate kätte meie ladudest, mis asuvad aadressil Pärnu mnt 232/9 või Pärnu mnt 238, Tallinn.

4.2.2.1 Pärast broneeringu eest tasumist on võimalik kaupa hoida meie laos tasuta 7 päeva, alates 8-st päevast hoiustamistasu 1% ostu maksumusest päevas.

4.2.3 "Smartpost pakiautomaat" – Selle tarneviisiga on võimalik transportida ainult väikesemahulisi tooteid (nt kodukaubad). Valik on ostukorvis võimaldatud kui ostukorv sisaldab ainult pakiautomaadi mõõdulisi tooteid. Smartpost toimetab tellimuse pakiautomaati kuni 3 tööpäeva jooksul. Kauba üleandmine kättetoimetamiseks toimub alles pärast kogu Tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Aatriumi kontole.

4.2.3.1 Kauba tarnimise maksumus Smartpost pakiautomaati on 3.90 eurot üle Eesti.

4.2.4 "Smartpost kuller" - Selle tarneviisiga on võimalik transportida ainult väikesemahulisi tooteid kaaluga kuni 35kg. Smartposti kuller toimetab kauba tellimusel märgitud aadressile kuni 3 tööpäeva jooksul. Enne kauba väljasaatmist võetakse eelnevalt telefoni teel ühendust. Kauba üleandmine kättetoimetamiseks toimub alles pärast kogu Tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Aatriumi kontole. Itella kulleri õhtuseid vedusi tehakse vaid Tallinna klientidele. Väljapool Tallinnat kliendid saavad E-R kuni 17. Kokkuleppeliselt saab eraldi nv kokku leppida.

4.2.4.1 Kauba tarnimise maksumus Smartpost kulleriga on 12 eurot üle Eesti.

4.3 Kauba kättesaamisel palume pakendid kohe kulleri juuresolekul üle kontrollida ning vajadusel vigastused fikseerida kulleri juuresolekul fotode ning allkirjaga. Allkiri antakse kulleri käes olevale üleandmisaktile. Kui Ostja märkab kauba vastuvõtmisel, et kaubad ei vasta tellimusele, saatelehel märgitud andmetele või pakendil ja toodetel on olulised vigastused, on ostjal õigus keelduda kaupade vastuvõtmisest ning kaubad kullerile tagastada.

4.4 Kauba transport toimub vaid Eesti piires sõltumata Ostja valitud tarneviisist.

4.5 Juhul kui tellitud kaupa ei õnnestu kliendile kätte toimetada kliendist tulenevatel asjaoludel (nt klient ei viibinud kulleriga kokkulepitud ajavahemikul kodus, klient ei tulnud kaubale õigeaegselt pakiautomaati järgi), siis tuleb kliendil iga järgmise kättetoimetamise eest uuesti tasuda vastavalt Aatriumi transpordihinnakirjale.

4.6 NB! Suuregabariidilise mööbli sissetoomise võimalikkuse eest vastutab klient. Võib lisanduda montaaži tasu kui kaupa ei ole võimalik tarnida ühes tükis.

4.7 Enamus tooteid on tootjate poolt pakendatud detailidena ning vajavad kokku panemist. 

5. Tellimuse täitmise tähtajad

Anname endast parima, et teie tellitud mööbel jõuaks teieni õigeaegselt. Tarneajaga toodete puhul, lisandub toote tarneajale kulleri transpordi aeg (nt kui toote tarneaeg on 1-2 nädalat, siis see tähendab, et kaup jõuab Aatriumi lattu selle aja sees. millele lisandub veel kulleri veo aeg).

5.1 Kui olete ühe tellimusega tellinud erineva tarneajaga tooteid, siis Tellimuse kättetoimetamise aeg arvestatakse kõige pikema tarneajaga toote järgi.

5.2 Kui tellitud kaubad on Aatriumi laos olemas, väljastame need Teile või transpordi teenuse pakkujale peale komplekteerimist. Märge laos tähendab. et tooted asuvad Eestis Tallinna ladudes.

5.3 Kui kaup ei ole Aatriumi laos, on tellimise aeg sõltuvalt tootest, 2-30 nädalat. Täpse tarneaja teatame Teile e-posti teel hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist. 

5.4 Nädalavahetusel ja pühade ajal esitatud tellimused käsitletakse uue nädala esimesel tööpäeval. 

5.5 NB! Müügisaali näidiseid me ei müü, va juhul kui tegemist on sortimendist väljamineva tootega.

6. Tellimuse muutmine või tühistamine

6.1 Kui ostja on tasunud tellimuse eest ning soovib seda muuta, siis saab seda teha, taganedes 14 päeva jooksul müügilepingust. Kui te ei ole veel tellitud kaupa kätte saanud - teavitage meid sellest telefonil +372 614 0207 või e-posti aadressil e-pood@aatrium.ee

7. Toote tagastamine

7.1 Ostjal on õigus taganeda e-poes sõlmitud müügilepingust ning tagastada e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.Juriidilisel iskul puudub õigus kaup tagastada. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on ostjale üle antud.

7.2 Ostja esitab kauba tagastamiseks kauba ostmisest kirjaliku taganemise avalduse, mille vormi leiab siit: Taganemise avaldus.

Ostja saadab taganemise avalduse Aatrium Sisustuskaubamaja e-posti aadressile e-pood@aatrium.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. E-mail peab sisaldama infot tagastatava kauba, tellimusnumbri ja arveldusarve kohta, kuhu tuleb raha tagasi kanda, võimalusel kauba tagastamise põhjus. Ostja ei ole kohustatud kirjeldama kauba tagastamise põhjust, kuid Aatriumi kaupade ja teenuste kvaliteedi parandamiseks oleme tagasiside eest tänulikud. 

7.3 Ostja peab taganemisavalduses nimetatud kauba tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest. Kauba võib tagastada samasse lattu, kust kaup kätte saadi, eelnevalt informeerides e-poe klienditeenindust e-pood@aatrium.ee.

7.4 Taganemisõiguse kasutamise korral tagastab Aatrium Ostjale kõik Ostjalt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Aatrium sai teada Ostja otsusest kaubad tagastada. 

7.5 Tagastatava kauba pakendamise ja kauba tagastamisega seotud kulud kannab Ostja. 

7.6 Ostjal on e-poest tellitud kaubaga õigus tutvuda viisil, mis võimaldab tutvuda kauba olemuse, omaduste ja toimimisega. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib kaupu käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Tagastatav kaup peab olema kasutamata. Ostja vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud kauba kasutamisest muul viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Ostja peab tutvuma kaupadega ettevaatlikult, avama pakendi võimalusel seda kahjustamata, mitte eemaldama silte/kaitsekilesid jms. Ostja vastutab kaupade tagastamisel kauba väärtuse vähenemise eest (sh kauba uuesti pakendamise jmt kulude eest).

7.7 Tagastatud kaup ja selle juurde kuuluvad dokumendid (kasutusjuhend, garantiitingimused jms) peavad olema puuduseta, täiskomplektsed, originaalpakendis ja kasutamata. Kui tagastatav kaup, kauba juurde kuuluvad juhendid ning muud dokumendid ja/või kauba pakend on halvenenud asjaolude tõttu, mille eest vastutab Ostja, on Aatriumil õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kui kaup on lahtipakitud ja täielikult või osaliselt kokkupandud, maksab Aatrium tagasi kuni 80% ostu algsest hinnast, andes esmalt kaubale hinnangu ja kontrollides selle seisukorda. Toode peab olema kasutamata ja kahjustamata originaalpakendis (või originaalpakendiga võrdväärses pakendis) ehk tagastatav toode peab välja nägema täpselt selline, nagu see oli kauba kättesaamisel.

7.8 Kauba tagastamisel on Ostja kohustatud tagastatava kauba pakendama sellisel viisil, mis tagaks kauba säilimise. Juhul kui kauba väärtus on vähenenud tagastamise käigus, vastutab selle eest Ostja.

7.9 Ostjal ei ole õigus tagastada:

7.9.1 tellitud ja juba osutatud teenust;

7.9.2 kaupu, mis on valmistatud või kohandatud vastavalt ostja soovidele (nt kliendi soovil kangaga viimistletud pehme mööbli või madratsi tellimus, erimõõdus madratsi tellimus). Võlaõigusseadus § 53 lõige 4 punkt 2 ja 3 kohaselt sidevahendi abil ostetud 14 päevast taganemis- ja loobumisõigust ei kohaldata lepingule, mille esemeks on: punkt 2. asja üleandmiseks, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadus, punkt 3. asja üleandmiseks, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt;

7.9.3 kaupu, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada; 

7.9.4 kaupu, mis riknevad või vananevad kiiresti. 7.10 Tellimuse tühistamise või toote tagastamise korral kantakse ostu eest tasutud summa Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul, alates tellimuse tühistamisest. 

7.11 Tagasimaksed tehakse kasutades sama makseviisi, mida Ostja kasutas makse tegemiseks, kui pooled ei ole kokku leppinud teisiti.

8. Nõuetele mittevastavate kaupade tagastamine

8.1 E-poest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Aatrium vastutab kaupade nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest kui mittevastavus oli olemas kauba Ostjale üleandmise hetkel. Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada kauba kasutamine ning teavitada Aatriumit ilmnenud puudusest viivitamatult. 

8.2 Aatrium ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu. 

8.3 Aatrium ei vastuta kauba puuduste ees, mis tekkisid kaubale normaalse kulumise käigus. 

8.4 Tagastatav kaup tuleb pakendada sellisel viisil, et transpordi käigus ei tekiks kaubale lisakahjustusi.

8.5 Küsimuste, probleemide või kaebuste korral võtke palun ühendust Aatriumi e-poe klienditeenindusega e-posti aadressil e-pood@aatrium.ee.

8.6 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Aatrium Sisustuskaubamaja poole, saates e-kirja aadressile e-pood@aatrium.ee või helistada telefonil: +372 614 0207. Aatrium Sisustuskaubamaja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

9. Vaidluste lahendamine

9.1 Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi õigusest. 

9.2 Ostja ja Aatriumi vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Aatrium on keeldunud Ostja kaebuse rahuldamisest või Ostja ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või e-posti aadressil avaldus@komisjon.ee) või kohtule.

9.3 Lisaks eeltoodule on Ostjal õigus e-poest ostetud kauba või teenusega seoses tekkinud vaidluse lahendamiseks kasutada internetipõhisese vaidluste lahendamise platvormi (ODR) https://ec.europa.eu/odr. Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm on eelkõige mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades ostjal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis. Aatrium Sisustuskaubamaja AS E-poe klienditeeninduse telefon +372 614 0207 , e-posti aadress e-pood@aatrium.ee Tingimused uuendatud 20.09.2021